Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 10:34:07 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/20808 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Praakli küla, 21133 
Kuressaare-Püha-Masa tee// Aaviku// Eliste tee// Kannikese tee 10// 14// 3// 
5// 6// Kirsi// Laise tee// Laiseotsa// Madise// Marko// Männi// Mõisa// 
Nigula põik// Nigula tn 6// Nigula tänav// Raudkivi// Sarapuu// Suurekivi// 
Vahe// Vahesaadu// Vana-Nigula// Vana-Põlde// Veski (Praakli küla passiivne 
elektroonilise side juurdepääsuvõrk) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatav tee ja selle kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27115899>  (menetlus nr: 
451056), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister